Pretensioonid ja tagastusõigus

Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

OÜ Ecosh Life vastutab Ecosh.ee veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on alates kauba kättesaamisest 14 päeva. Probleemide ilmnemisel palume sellest teavitada info@ecosh.com või telefonile +372 538 58779.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab Ecosh. Ecosh garanteerib tellitud ja makstud kauba jõudmise Teieni. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, siis teatame sellest Teile e-posti või telefoni teel.