Pretensioonide esitamine ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
OÜ Ecosh Life vastutab Ecosh.ee veebipoes müügil olevate toodete nõuetelevastavuse ja puuduste eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on alates kauba kättesaamisest 14 päeva. Probleemide ilmnemisel palume sellest teavitada info@ecosh.com või telefonile +372 56 8000 88.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab Ecosh. Ecosh garanteerib tellitud ja makstud kauba jõudmise Teieni. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, siis teatame sellest Teile e-posti või telefoni teel.
Peale Kauba kättesaamist on Tellijal 14 päeva aega Kaubaga tutvumiseks. Soovi korral on Tellijal võimalus Kaup tagastada eelnimetatud tähtaja jooksul (lepingust taganemine), saates Netipoe aadressile info@ecosh.com vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga ning tagastades Kauba oma kulul aadressile Ecosh Life OÜ, Kukermiidi 4, Tallinn 11216, Harjumaa.
Võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktist 41 tulenevalt ei kuulu tagastamisele (st Tellija kaotab punktis 6.1. nimetatud taganemisõiguse) avatud pakendiga, kasutatud või rikutud (sh rikutud pakend) Kaup, va kui pakend on saanud kahjustada transpordi käigus ning Kauba kättesaamisel kullerteenuse vahendusel või postiasutuses on tehtud vastav märge saatelehele või pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel on viivitamatult teatatud Tervisepoele vigastatud pakendiga kauba kättesaamisest.
Lepingust taganemise korral tagastatakse ostu eest tasutud summa.
Raha tagastatud Kauba eest makstakse tagasi Tellija või Tellija poolt nimetatud muu isiku arveldusarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest Tervisepoeni tingimusel, et sama tähtaja jooksul on Kaup tagastatud aadressile Kukermiidi 4, Tallinn 11216, Harjumaa.
Vaata veel: e-poest tellimise üldtingimused