Miks valida Ecosh Life tooted?

Ecoshi tooted on naturaalsed ja looduslikud, kokkusegatud ja valmistatud Eestis. Kasutame oma toodetes vaid puhtaid ja kvaliteetseid tooraineid. Tooted on loodud vastavalt turunõudlustele koostöös teadlaste, terapeutide ja meie enda isiklikest kogemustest ja teadmistest lähtuvalt. Kapslitesse ei ole lisatud lisa-, värv- ega täiteaineid, mida seal olema ei peaks. Meie missiooniks on luua tooteid, mis inimesi päriselt ka aitavad.

Kui kiiresti saan kauba kätte?

Kauba postitame 1-2 tööpäeva jooksul tellimuses valitud pakiautomaati. Anname sellest ka e-posti teel teada kui oleme omalt poolt kauba pakkinud ja välja saatnud. Siis jääb vaid üle oodata kullerfirma sõnumit paki kohalejõudmisest pakiautomaati. Loe lisa: https://ecosh.ee/kohaletoimetamine/

Kui palju maksab transport?

Transport pakiautomaati maksab 2.90€. Tellides vähemalt 25€ eest, on transport Sulle tasuta. Loe lisa: https://ecosh.ee/kohaletoimetamine/

Minu tellitud toodete pakend või sisu on praak või kannatada saanud, mida teha?

Saada kiri info@ecosh.com ja leiame koos parima lahenduse, kuidas olukord lahendada.

Tellitud toode ei sobi mulle, kas ja kuidas saan toote tagastada?

Saada kiri info@ecosh.com ja leiame koos parima lahenduse, kuidas olukord lahendada.

Tellisin kogemata vale toote või soovin muul põhjusel oma tellimust tühistada, kuidas käituda?

Helista esimesel võimalusel +372 538 58779 või kirjuta info@ecosh.com ja leiame koos parima ja kiireima lahenduse.

Kas tooted säilivad välitingimustes olevates pakiautomaatides, kui õues on üle 25° külma või kuuma kraadi?

Ehkki siiani ei ole ühtegi äärmuslike külmade või kuumade tõttu riknenud toodet tagasi toodud, soovitame meelerahu säilitamiseks kasutada väga külmade või soojade ilmade ajal siseruumides asuvat pakiautomaatteenust Itella Smartposti.  

Kas on võimalik tellida Ecosh Life tooteid ka väljaspool Eestit olevale aadressile?

https://ecosh.ee veebipoest saab tellida kaupa ainult Eesti aadressidele. Soome tellimiseks kasutage meie soome lehte https://ecosh.fi või mujale välismaale tellimiseks kasutage meie rahvusvahelist lehte https://ecosh.com või kirjutage oma soovist info@ecosh.com

Mis on Ecosh Life Boonus ja kuidas seda saab?

Registreerunud ja sisseloginud kasutajad teenivad igalt oma tellimuselt 5% boonust, mida saab kasutada juba oma järgmise tellimuse eest tasudes. Boonust saavad kõik Ecoshi e-poe registreerunud ja sisseloginud kasutajad. Registreeru või logi sisse siin: https://ecosh.ee/minu-konto/

Kuidas saan kasutada Ecosh Life Boonust?

Juhul kui Sinu kontol on Boonust, lisatakse see ostukorvis automaatselt sinu tellimusele. Soovi korral võid Boonuse ka eemaldada, et koguda järmisteks kordadeks rohkem Boonust. Ecoshi Boonus kehtib 180 päeva. Ülevaate oma Boonuse kohta leiad enda konto lehel https://ecosh.ee/minu-konto/

Kuidas kasutada sooduskuponge ja kuidas neid saada?

Sooduskuponge saab kasutada, kui sisestate sooduskupongi koodi ostukorvis või kassas. Soodus lisandub kohe kui oled sisestanud kehtiva sooduskoodi ning vajutanund nuppu “Kasuta kupongi”. Sooduskuponge on võimalik saada erinevate kampaaniate raames, meie uudiskirja kaudu või ka lihtsalt meie e-poest tellides.

Miks peaksin registreeruma Ecosh Life e-poe kasutajaks ja kuidas seda teha?

Registreerudes Ecosh Life e-poe kasutajaks, teenid igalt enda tellimuselt 5% Boonust, lisaks on Sul selge ülevaade oma tellimuste ajaloo kohta – millal ja milliseid tooteid oled endale soetanud. Samuti on tellimust vormistades tarneandmed eelnevalt täidetud, mis teeb ostuprotsessi kiiremaks ja mugavamaks. Registreeru siin: https://ecosh.ee/minu-konto/

Kuidas osta Ecosh Life e-poest?

Ecosh Life e-poest toodete tellimine on väga lihtne. Kõik tooted leiad siit: https://ecosh.ee/pood/

Juhul kui jääd tellimisega hätta, siis detailse tellimuse vormistamise õpetuse leiate siit: https://ecosh.ee/kauba-tellimine/

Millised võimalused on tellimuse eest tasumiseks?

Tellimuse eest saad tasuda koheselt peale tellimuse vormistamist pangalingi kaudu. Võimalik on tasuda kõigi Eestis tegutsevate pankade kaudu.

Vormistasin ja tasusin tellimuse eest, aga ma ei saanud kinnituskirja, kuidas käituda?

Kui tellimuse kinnitus ei ole saabunud 5 minuti jooksul peale tellimuse eest tasumist, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui kirja ei leia, kontakteeruge info@ecosh.com ning kontrollime koos, kas tellimus ja makse on ikka meieni jõudnud.

Mul ei õnnestunud vormistada tellimust või ei õnnestunud tasuda tellimuse eest mulle arusaamatu tehnilise probleemi tõttu, mida teha?

Igasuguste tehniliste probleemide korral kirjutage webmaster@ecosh.com

Kas mul on võimalik osta Ecosh Life tooteid ka kohapealt?

Jah, see on võimalik. Meie esinduspood Loodusraviapteek Biotheka asub Tallinnas aadressil Kadaka tee 4, kus on saadaval kogu meie tootevalik. Olete väga teretulnud igal tööpäeval kell 10 – 17! Samuti on valik meie tooteid saadaval ka meie edasimüüjate juures: https://ecosh.ee/edasimuujad/

 

Sulge menüü
×

Ostukorv