DETSEMBRIS TASUTA väekuller Tallinna piires. E-poodi

Miks valida Ecosh’i tooted?

Ecosh’i tooted on naturaalsed ja looduslikud, kokkusegatud ja valmistatud Eestis. Kasutame oma toodetes vaid puhtaid ja kvaliteetseid tooraineid. Tooted on loodud vastavalt turunõudlustele koostöös teadlaste, terapeutide ja meie enda isiklikest kogemustest ja teadmistest lähtuvalt. Kapslitesse ei ole lisatud lisa-, värv- ega täiteaineid, mida seal olema ei peaks. Meie missiooniks on luua tooteid, mis inimesi päriselt ka aitavad.

Kui kiiresti saan kauba kätte?

Kauba postitame omalt poolt 1-2 tööpäeva jooksul. Anname sellest ka e-posti teel teada kui oleme kauba pakkinud ja edastanud kullerfirmale. Siis jääb vaid üle oodata sõnumit paki kohalejõudmisest pakiautomaati või kontakti kullerilt. Loe lisa: https://ecosh.ee/kohaletoimetamine/

Kui palju maksab transport?

Transport pakiautomaati maksab 2.90 €, transport Ecosh kiirkulleriga Tallinna piires maksab 4.90 € ja transport DPD kulleriga üle Eesti maksab samuti 4.90 €. Tellides vähemalt 25 € eest, on transport pakiautomaati Sulle tasuta, tellides vähemalt 49 € eest, on transport kulleriga Sulle tasuta. Loe lisa: https://ecosh.ee/kohaletoimetamine/

Minu tellitud toodete pakend või sisu on praak või kannatada saanud, mida teha?

Saada kiri info@ecosh.com ja leiame koos parima lahenduse, kuidas olukord lahendada.

Tellitud toode ei sobi mulle, kas ja kuidas saan toote tagastada?

Saada kiri info@ecosh.com ja leiame koos parima lahenduse, kuidas olukord lahendada.

Tellisin kogemata vale toote või soovin muul põhjusel oma tellimust tühistada, kuidas käituda?

Helista esimesel võimalusel +372 56 8000 88 või kirjuta info@ecosh.com ja leiame koos parima ja kiireima lahenduse.

Kas tooted säilivad välitingimustes olevates pakiautomaatides, kui õues on üle 25° külma või kuuma kraadi?

Ehkki siiani ei ole ühtegi äärmuslike külmade või kuumade tõttu riknenud toodet tagasi toodud, soovitame meelerahu säilitamiseks kasutada väga külmade või soojade ilmade ajal siseruumides asuvat pakiautomaatteenust Itella Smartposti või kullerteenust.  

Kas on võimalik tellida Ecosh’i tooteid ka väljaspool Eestit olevale aadressile?

https://ecosh.ee veebipoest saab tellida kaupa ainult Eesti aadressidele. Soome tellimiseks kasutage meie soome lehte https://ecosh.fi ja mujale välismaale tellimiseks kasutage meie rahvusvahelist lehte https://ecosh.com või kirjutage oma soovist info@ecosh.com

Mis on Ecosh Boonus ja kuidas seda saab?

Registreerunud ja sisseloginud kasutajad teenivad igalt oma tellimuselt 5% boonust, mida saab kasutada juba oma järgmise Ecosh’i e-poe tellimuse eest tasudes (NB! boonust saab kasutada alates 30 minuti möödudes eelmisest tellimusest). Kinkekaarte ostes boonust ei saa. Boonust saavad kõik Ecosh’i e-poe registreerunud ja sisseloginud kasutajad. Registreeru või logi sisse siin: https://ecosh.ee/minu-konto/

Kuidas saan kasutada Ecosh Boonust?

Juhul kui Sinu kontol on Boonust, lisatakse see ostukorvis automaatselt sinu tellimusele. Soovi korral võid Boonuse ka eemaldada, et koguda järmisteks kordadeks rohkem Boonust. Ecoshi Boonus kehtib 180 päeva. Ülevaate oma Boonuse kohta leiad enda konto lehel https://ecosh.ee/minu-konto/

Kuidas kasutada sooduskuponge ja kuidas neid saada?

Sooduskuponge saab kasutada, kui sisestate sooduskupongi koodi ostukorvis või kassas. Soodus lisandub kohe kui oled sisestanud kehtiva sooduskoodi ning vajutanund nuppu “Kasuta kupongi”. Sooduskuponge on võimalik saada erinevate kampaaniate raames, meie uudiskirja kaudu või ka lihtsalt meie e-poest tellides.

Miks peaksin registreeruma Ecosh e-poe kasutajaks ja kuidas seda teha?

Registreerudes Ecosh e-poe kasutajaks, teenid igalt enda tellimuselt 5% Boonust, lisaks on Sul selge ülevaade oma tellimuste ajaloo kohta – millal ja milliseid tooteid oled endale soetanud. Samuti on tellimust vormistades tarneandmed eelnevalt täidetud, mis teeb ostuprotsessi kiiremaks ja mugavamaks. Registreeru siin: https://ecosh.ee/minu-konto/

Kuidas osta Ecosh e-poest?

Ecosh e-poest toodete tellimine on väga lihtne. Kõik tooted leiad siit: https://ecosh.ee/pood/

Juhul kui jääd tellimisega hätta, siis detailse tellimuse vormistamise õpetuse leiate siit: https://ecosh.ee/kauba-tellimine/

Millised võimalused on tellimuse eest tasumiseks?

Tellimuse eest saad tasuda koheselt peale tellimuse vormistamist pangalingi kaudu. Tasumiseks saad kasutada järgmisi panku: Swedbank, SEB, LHV, Luminor ja Coop Pank. Tasuda saab ka krediitkaardiga ja PayPal kaudu.

Vormistasin ja tasusin tellimuse eest, aga ma ei saanud kinnituskirja, kuidas käituda?

Kui tellimuse kinnitus ei ole saabunud 5 minuti jooksul peale tellimuse eest tasumist, kontrollige ka oma rämpsposti kausta. Kui kirja ei leia, kontakteeruge info@ecosh.com ning kontrollime koos, kas tellimus ja makse on ikka meieni jõudnud või kas kontaktandmed on korrektselt sisestatud.

Mul ei õnnestunud vormistada tellimust või ei õnnestunud tasuda tellimuse eest mulle arusaamatu tehnilise probleemi tõttu, mida teha?

Igasuguste tehniliste probleemide korral kirjutage webmaster@ecosh.com

Kas mul on võimalik osta Ecosh Life tooteid ka kohapealt?

Jah, see on võimalik. Kogu Ecoshi tootevalik on saadaval Biotheka bioteekides Tallinnas ja Tartus: Rocca al Mare Keskuses Tallinnas (Paldiski mnt 102), Järve Keskuses Tallinnas (Pärnu mnt. 238, I korrus), Tallinna Kaubamajas (Gonsiori 2, B-korpuse galeriis) ja Tartu Lõunakeskuses (Linnaringtee 39, 1. korrus). Olete väga teretulnud! Samuti on valik meie tooteid saadaval ka meie edasimüüjate juures: https://ecosh.ee/edasimuujad/

Mida teha tühjade purkidega?

Loe siit, kuidas kasutatud purke mugavalt taastäita, tagastada ja taaskasutada.

Kas on võimalik saada individuaalset tervisealast konsultatsiooni?

Jah, on küll. Konsultatsiooni kokku leppimiseks saatke palun e-kiri aadressile: terapeut@ecosh.com
Juhime tähelepanu, et individuaalne nõustamine on tasuline. 

×

Ostukorv

´